پروین، سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت : دایی، با قدرت به کارش ادامه می‌ دهد و استعفا نخواهد کرد. «رویانیان هم در کنار ماست تا دچار مشکل نشویم و کار اقتصادی‌مان را پیگیری کنیم. او برای ما زحمت کشیده و باید قدرش را بدانیم.»
 
به گزارش راسخون به نقل از شبکه خبر، علی پروین، ظهر امروز (چهارشنبه، 2 بهمن 1392)، ساعتی پس از انتخاب شدن به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس، در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه هیئت مدیره قرمزپوشان پایتخت، گفت: جلسه خوبی بود که در این نشست، با استعفای محمد رویانیان موافقت شد، چرا که او اصرار به رفتن داشت و ما به زور، ایشان را کنار هیئت مدیره نگاه داشتیم تا دست به دست هم بدهیم و پرسپولیس را به جایگاه اصلی‌ اش که همان حضور در بین 4 تیم اول آسیاست، برسانیم و ان شاء الله در جام حذفی هم قهرمان شویم.
 
 وی افزود: در خصوص اهداف و برنامه‌ های باشگاه، در آینده صحبت خواهم کرد.
 
پروین در پاسخ به این پرسش که گفته می‌ شود علی دایی، امروز استعفا می‌دهد، گفت: دایی استعفا نمی‌دهد و محکم سر کارش حاضر خواهد شد. دایی با تمام قدرت به کارش ادامه می‌دهد تا پرسپولیس را قهرمان کند.
 
وی درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس 40 میلیارد بدهی دارد، گفت: این بحث را من هم شنیده‌‌ام؛ اما گفته می‌شود که این مبلغ صحیح نیست و تا یک هفته بعد، این رقم مشخص می شود. ما به عشق هواداران به پرسپولیس آمدیم تا کار کنیم و قرار هم نیست به وزارت ورزش بروم و جلسه بگذارم.
 
پروین تاکید کرد:‌ حالا قرار شده من در این سمت قرار بگیرم و گویا چند نفر هم به هیئت مدیره اضافه خواهند شد. رویانیان هم در کنار ماست تا دچار مشکل نشویم و کار اقتصادی‌مان را پیگیری کنیم. او برای ما زحمت کشیده و باید قدرش را بدانیم.
/2759/